Support 360°

Η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, θέλοντας πάντα να προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες της αλλά και σε καταναλωτές που δεν έχουν αποκτήσει τις συσκευές τους από τα καταστήματά της, έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα υπηρεσιών, το Support 360°. Με το Support 360° όλοι μπορούν να απολαμβάνουν τα προϊόντα τους σε άριστη λειτουργία από την πρώτη στιγμή της αγοράς τους και για πολλά χρόνια αργότερα χάρη σε υπηρεσίες που διακρίνονται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:
  • Τη «Διαρκή Προστασία συσκευών», που περιλαμβάνει υπηρεσίες συμβολαίου ολοκληρωμένης και συνεχούς κάλυψης όλων των συσκευών, όπως η ήδη γνωστή υπηρεσία Total Support και η αντίστοιχη υπηρεσία Προστασίας Κινητού Τηλεφώνου.
  • Την «Παράδοση και Εγκατάσταση συσκευών» με πολλές επιλογές και διευκολύνσεις όπως ειδοποιήσεις sms, δυνατότητα χρήσης γερανού, απογευματινή παράδοση, παράδοση και ταυτόχρονη εγκατάσταση ή και παράδοση με αυθημερόν επίδειξη και πολλά ακόμη.
  • Τη «Συντήρηση και Επισκευή συσκευών», με όλες τις σχετικές επιλογές και λύσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά, από όπου και αν αγοράστηκε η συσκευή.
  • Την «Υποστήριξη Συσκευών Ψηφιακής Τεχνολογίας» με ποικιλία υπηρεσιών που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος εργασιών, από την εγκατάσταση πιστοποιημένων προγραμμάτων και τον έλεγχο καλής λειτουργίας μέχρι την αναβάθμιση, τη δημιουργία back up αρχείων και τον γονικό έλεγχο ηλεκτρονικών υπολογιστών.
  • Τις «Λύσεις για το Σπίτι», που περιλαμβάνει ολοκληρωμένα πακέτα μετακόμισης, τα οποία προσαρμόζονται στα μέτρα και στις ανάγκες του πελάτη αλλά και υπηρεσίες υδραυλικών και ηλεκτρολόγων για όλες τις πιθανές βλάβες που λύνουν τα χέρια εύκολα γρήγορα και οικονομικά. 

Μπορείτε να μάθετε ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες για την ολοκληρωμένη υποστήριξη του Support 360° με ένα κλικ εδώ.



H δύναμη του Support 360° μετράται σε:

  • 830.000 πελάτες που διαθέτουν σήμερα ενεργά συμβόλαια Total Support και απολαμβάνουν άριστη τεχνική υποστήριξη για τις συσκευές τους μέχρι 5 έτη.
  • 281 κωδικούς διαθέσιμων υπηρεσιών που καλύπτουν κάθε απαίτηση ακόμα κι αν οι συσκευές δεν έχουν αγοραστεί από την ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ 1.700.000 πελάτες που εξυπηρετεί το χρόνο τo τηλεφωνικό κέντρο του Support 360°.
  • 250.000 πελάτες σε όλη την Ελλάδα που παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους κατ’ οίκον από τα πληρώματα διανομής του Support 360°.
  • 165.000 πελάτες που κάθε χρόνο επιλέγουν τουλάχιστον μία από τις υπηρεσίες του Support 360° πέρα από την παράδοση κατ’ οίκον.
  • 35.000 συσκευές που επισκευάζουν οι τεχνικοί του Support 360° κάθε χρόνο.


  • Σημαντικές συνεργασίες με εταιρείες, όπως η συνεργασία με τη Hewlett Packard, βάση της οποίας μπορεί να λειτουργεί ως ένας από τους πιστοποιημένους συνεργάτες παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης για Laptop και Desktop της σειράς για οικιακή χρήση.

Mέσω του Support 360°, οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση σε μία μεγάλη γκάμα καινοτόμων και ολοκληρωμένων λύσεων που έρχονται να καλύψουν κάθε προσδοκία και να βελτιώσουν σημαντικά την καθημερινότητά τους.