Τα βραβεία μας

Η επιχειρηματική στρατηγική της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, οι επιλογές και οι επενδύσεις της την έχουν φέρει με διαφορά στην πρώτη θέση της αγοράς. Αυτό είναι κάτι που αναγνωρίζεται επίσης και από διάφορους έγκριτους κλαδικούς και καταναλωτικούς θεσμούς στους οποίους η εταιρεία έχει αποσπάσει πολλές σημαντικές διακρίσεις.

    • Ο Ανδρέας Αθανασόπουλος αναδείχθηκε ‘Manager of the Year’ στο 18ο συνέδριο InfoCom World 2016

    Ο Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος - Dixons South East Europe, αναδείχθηκε “Manager of the Year 2016” στο 18ο συνέδριο InfoCom World. Η Κωτσόβολος με 66 χρόνια επιτυχημένη πορεία στην Ελληνική αγορά, πρωτοστάτης σε κάθε μεγάλη τεχνολογική εξέλιξη ως η Νο 1 εταιρία ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, έχει κερδίσει επάξια την πρώτη θέση στο μυαλό και την καρδιά των καταναλωτών, υιοθετώντας απόψεις και πρακτικές που στόχο έχουν να κάνουν την τεχνολογία προσβάσιμη σε όλους τους ανθρώπους. Η διάκριση αυτή αποτυπώνει τη δουλειά των ανθρώπων της εταιρείας με τον καλύτερο τρόπο.

  • Η Κωτσόβολος διακρίθηκε με SILVER Βραβεία στις κατηγορίες “Best Use of YouTube” και “Best Effectiveness Campaign” στα φετινά Digital Media (Dime) Awards 2016, για τη διαδικτυακή εκπομπή “Try Me”, την ανατρεπτική και νεανική web σειρά της εταιρείας μέσα από το YouTube κανάλι της.
  • Η Κωτσόβολος διακρίθηκε με GOLD Βραβείο στην κατηγορία “Integrated Marketing Campaign” για την εκδήλωση για τα 65 χρόνια ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, Φεστιβάλ «Ταξίδι στην Τεχνολογία» που πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 13-15 Νοεμβρίου 2015 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

    Ο σχεδιασμός της ενέργειας Φεστιβάλ «Ταξίδι στην Τεχνολογία» ξεκίνησε με αφορμή τον εορτασμό των 65 Χρόνων της Κωτσόβολος, μιας ιστορικής μάρκας, που βρίσκεται δίπλα στους καταναλωτές για 6 δεκαετίες και θέλησε να το γιορτάσει μαζί τους. Με αυτό ως γνώμονα, σχεδιάστηκαν μια σειρά από στοχευμένες ενέργειες, που ανέδειξαν την υπόσχεση της εταιρείας να πρωτοστατεί στην εξέλιξη και να φέρνει πάντα τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα κοντά στο κοινό της, φροντίζοντας να κάνει την τεχνολογία της κάθε εποχής προσιτή στο ευρύ καταναλωτικό κοινό. Το Φεστιβάλ περιλάμβανε μεταξύ άλλων, Μουσείο Τεχνολογίας, workshops, ομιλίες, διαδραστικά παιχνίδια, προβολή ταινίας, δημοσιογραφικά events, online διαγωνισμούς, και πολλά άλλα. Συνολικά, το Φεστιβάλ επισκέφτηκαν 7.215 άτομα, ενώ το ενδιαφέρων των Μέσων κατά τη διάρκειά του ήταν αμείωτο.
  • Ο Μιχάλης Ζιγλής, Chief Supply Chain & Home Services Officer της Dixons South East Europe – Κωτσόβολος, διακρίθηκε με τον τίτλο του Professional of the Year 2016 στα Ευρωπαϊκά βραβεία Αριστείας στα Logistics (ELA Logistics Award). Η αριστεία στα Logistics επιβραβεύεται κάθε χρόνο από τον ELA (European Logistics Association) και φέτος τα βραβεία απονεμήθηκαν στις 14 Απριλίου 2016 στις Βρυξέλλες. Η εξαιρετικά σημαντική διάκριση για τον κλάδο των logistics έρχεται να ακολουθήσει τη βράβευσή του τον Φεβρουάριο, όπου διακρίθηκε με το Βραβείο "Professional of the Year " στο πλαίσιο των ετήσιων Βραβείων Logistics «Μέγας Αλέξανδρος» που διοργάνωσε το «Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδος» (ILME), εκπροσωπώντας την Ελλάδα στον ευρωπαϊκό θεσμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κριτήρια για τη διάκριση αυτή εξετάζουν τόσο το πλαίσιο της δραστηριότητας του υποψηφίου, όσο και τις προσωπικές του ικανότητες και δεξιότητες ως manager, αποδεικνύοντας έτσι για άλλη μια φορά το υψηλό επίπεδο της Κωτσόβολος και το άριστα καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό της.
    • Best WorkPlaces 2016

    Η Κωτσόβολος διακρίθηκε ακόμα μία φορά για το εξαιρετικό εργασιακό της περιβάλλον στην έρευνα Best Workplaces 2016. Η εταιρεία, που συμμετείχε στην ετήσια έρευνα του Great Place to Work® Institute Hellas στην κατηγορία των μεγάλων επιχειρήσεων, με τη δύναμη των 2.000 εργαζομένων της, αναδείχθηκε στην 6η θέση με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα.
    • Η Κωτσόβολος βραβεύεται για τα 65 Χρόνια Δημιουργικής Παρουσίας της

    Κατά τη διάρκεια του 17ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών Info-Com World, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 24 Νοεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Divani Caravel, η εταιρεία Κωτσόβολος διακρίθηκε για τα «65 Χρόνια Δημιουργικής Παρουσίας στην Ελληνική» αγορά. Tα «65 Χρόνια Δημιουργικής Παρουσίας» της εταιρείας στην Ελληνική αγορά αφορούν την πορεία της μέσα στα χρόνια, που εδώ και 65 χρόνια συμβάλλει στην ανάπτυξη της αγοράς και στην εξέλιξη της τεχνολογίας, με δημιουργικότητα και πάθος για τις τεχνολογικά άρτιες λύσεις που φέρνει καθημερινά στον καταναλωτή.

    • Χρυσή φήμη στην κατηγορία «Καταστήματα Ηλεκτρονικών και Ηλεκτρικών Συσκευών»

    Για 9η χρονιά η Κωτσόβολος, κατακτά την 1η θέση στην έρευνα «Famous Brands», αποδεικνύοντας σταθερά ότι βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των πελατών στην ελληνική αγορά. Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς προέρχεται από αυθόρμητες απαντήσεις των πελατών, οι οποίοι ξεχωρίζουν την Κωτσόβολος ως την εταιρεία με την ισχυρότερη φήμη σε αυτή την κατηγορία.
    • «Other Social Media Platforms - Most Viral Video in YouTube»

    Η εταιρεία τιμήθηκε με SILVER βραβείο στην κατηγορία «Other Social Media Platforms - Most Viral Video in YouTube» στην βράβευση των Social Media Awards 2014, για το youtube βίντεο της καμπάνιας «Εκπτώσεις να παραμιλάς», που πέτυχε 320.000 unique views σε χρόνο λιγότερο από δύο εβδομάδες.
  • Με την τιμητική διάκριση στην κατηγορία «Καινοτόμος Χρήση της Πληροφορικής & Τεχνολογίας» για το έργο εγκατάστασης «Voice Picking στην Dixons/Kotsovolos από την Mobile Technology», βραβεύτηκε η Κωτσόβολος και η «Mobile Technology» στο πλαίσιο των «Transport & Logistics Awards».
    Το σύγχρονο σύστημα «Vocollect Voice» έχει βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση των σφαλμάτων διαλογής και την κατάργηση επιπλέων χρονοβόρων διαδικασιών ελέγχου των παραγγελιών. Επιπλέον βοήθησε τους χειριστές των μηχανημάτων να εργάζονται ταχύτερα και ευκολότερα, αφού μέσα από μια σειρά αυτοματισμών μπορούν να επικεντρώνονται αποκλειστικά στα καθήκοντά τους απελευθερώνοντας πολύτιμους πόρους για τη λειτουργία του κέντρου διανομής της Κωτσόβολος.
  • Για ακόμη μια χρονιά η Κωτσόβολος αναδείχθηκε από τους εργαζόμενούς της ως μία από τις επιχειρήσεις με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον για το 2014.
    Η εταιρεία συμμετείχε για 2η φορά στην κατηγορία των μεγάλων επιχειρήσεων στην ετήσια έρευνα του Great Place to Work® Institute Hellas και κατάφερε να συμπεριληφθεί στην 1η δεκάδα.
    • Logistics

    Στην τελετή απονομής των Environmental Awards 2014, η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ απέσπασε το βραβείο της νέας κατηγορίας των Logistics. Η εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, μέσα από το ολοκληρωμένο brand υπηρεσιών, Support 360°, έχει καταφέρει να φέρει μια νέα, ολιστική διάσταση στο χώρο των υπηρεσιών και παράλληλα να οργανώσει την αποθήκη της και τις δραστηριότητες logistics με τέτοιο τρόπο ώστε σταδιακά να μειώνει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. 


    • Redesign-Relaunch

    Στο πλαίσιο της τελετής απονομής των E-Volution Awards 2014, η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ διακρίθηκε στην ενότητα Redesign-Relaunch, παραλαμβάνοντας το βραβείο silver για το καλύτερο site που λανσαρίστηκε εκ νέου. Η διάκριση αυτή αποδεικνύει ότι η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ με τη ριζική ανακαίνιση του ηλεκτρονικού της καταστήματος www.kotsovolos.gr και κατανοώντας τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των συνδεδεμένων καταναλωτών, κατάφερε και έχτισε ένα e-shop υψηλών προδιαγραφών, με έξυπνες εφαρμογές, που ενισχύει το customer service και το customer journey.

    • Best Business Model in Sales

    Στο πλαίσιο της τελετής απονομής των Sales Excellence Awards 2013, η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ διακρίθηκε στην ενότητα Οργάνωση των Πωλήσεων και πιο συγκεκριμένα στην κατηγορία «Τεχνικές Πωλήσεων», παραλαμβάνοντας ειδικό βραβείο για το επιχειρησιακό μοντέλο πωλήσεων που εφαρμόζει.
    • The most Famous Brand in the Electric & Electronic Appliances category

    Για έβδομη συνεχή χρονιά οι έλληνες καταναλωτές επιβεβαίωσαν, μέσω της διαδικασίας της αυθόρμητης επιλογής, ότι η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ είναι συνώνυμη με την έννοια «Ηλεκτρικές και Ηλεκτρονικές Συσκευές» αναδεικνύοντας την ως την εταιρεία με την καλύτερη φήμη στην κατηγορία.  Ακόμη, η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ κατάφερε να διακριθεί μεταξύ των 12 πρώτων μαρκών που συγκέντρωσαν τις περισσότερες αυθόρμητες απαντήσεις από το κοινό που συμμετείχε στην έρευνα.

    • Καλύτεροι Σύμβουλοι Πωλήσεων -Βασιλική Αβραμίδου

    Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών και Επιχειρήσεων Ηλεκτρικών Συσκευών στο πλαίσιο των ετήσιων βραβεύσεων τίμησε την κα. Βασιλική Αβραμίδου, πωλήτρια της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ στο κατάστημα Ευκαρπίας της Θεσσαλονίνης, συμπεριλαμβάνοντας την στους 6 καλύτερους Συμβούλους Πωλήσεων της χρονιάς.
    • Collaborative e-Commerce

    Η επιτροπή του θεσμού των E-Volution Awards αποφάσισε να απονείμει το βραβείο της κατηγορίας Collaborative e-Commerce στην ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ για τη δημιουργία του νέου Central Product Repository Management (CPRM) ή αλλιώς. της κεντρικής αποθήκης πληροφοριών για όλα τα προϊόντα της αλυσίδας. Η υλοποίηση του νέου CPRM συστήματος είχε ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας πολλών εταιρικών διαδικασιών και βελτιστοποιεί την παροχή πληροφοριών και εξυπηρέτηση των πελατών.

  • Οι εργαζόμενοι της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ την ανέδειξαν ως μια από 10 εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα για την κατηγορία της, δικαιώνοντας έτσι τη συνεχή προσπάθεια της διοίκησης για την επίτευξη των καλύτερων συνθηκών εργασίας.
    • Retail Manager of the Year - Chris Matthews, Vice-President and CEΟ

    Στα Retail Business Awards που αποτελούν έναν από τους πιο έγκριτους θεσμούς στο χώρο του λιανεμπορίου, τα στελέχη της αγοράς διέκριναν τον manager της χρονιάς στο πρόσωπο του Chris Matthews, τότε Αντιπροέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ.

    Η σημαντική αυτή διάκριση για τον κ. Matthews ήρθε με αφορμή τις καλές επιδόσεις της εταιρείας, δεδομένων των συνθηκών που ήδη είχε διαμορφώσει η οικονομική ύφεση.
    • Καλύτερο Κατάστημα Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών - ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ / The Mall Athens

    Ταυτόχρονα, χιλιάδες άνθρωποι της λιανικής αγοράς ψήφισαν και ανέδειξαν το διεθνών προδιαγραφών κατάστημα της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens  ως το καλύτερο της κατηγορίας Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών.

    • Performance award

      Η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ τιμήθηκε στον κορυφαίο θεσμό του franchise στην Ελλάδα, για τις επιδόσεις και το εξαιρετικό δίκτυο Franchise καταστημάτων. Ένας τίτλος που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στους δεκάδες αξιόπιστους επιχειρηματίες που εμπιστεύθηκαν το όνομα της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ για να ξεκινήσουν τη δικιά τους δυναμική επιχείρηση.
    • Best CEO in CSR

    O Chris Matthews, ο τότε Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ βραβεύθηκε ως ηγέτης μιας επιχείρησης με έντονη και σημαντική δραστηριότητα στο χώρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

    • Η Κωτσόβολος E-Retailer της χρονιάς για το 2011

    Σε μια διοργάνωση-ορόσημο, καθώς η τελετή απονομής των Retailbusiness Awards 2011 αποτέλεσε παράλληλα και μία επετειακή διοργάνωση για τα 10 χρόνια του θεσμού, η εταιρεία Κωτσόβολος τιμήθηκε με το βραβείο του καλύτερου ηλεκτρονικού καταστήματος για το 2011, με κριτήρια την επισκεψιμότητα, την ευρηματικότητα και τη χρηστικότητα. Η Κωτσόβολος, αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι έχει καταφέρει με μεγάλη επιτυχία να ανταποκριθεί στην ψηφιακή εποχή καθώς και τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των πιο απαιτητικών καταναλωτών.
    • Retailer of the Year

    • Καλύτερο Κατάστημα Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών - Κωτσόβολος/ Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

    • CSR Retail Strategy

    Η εταιρεία απέσπασε τρείς σημαντικές διακρίσεις από τον θεσμό των Retail Business Awards το 2010 με σημαντικότερη το βραβείο Retailer of the Year, με το οποίο και αναδείχθηκε κορυφαία λιανεμπορική επιχείρηση της χρονιάς, ανεξαρτήτως κλάδου.

    Επιπλέον το ριζικά ανακαινισμένο κατάστημα του Αεροδρομίου Αθηνών βραβεύτηκε ως το καλύτερο κατάστημα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών για το 2010, ενώ η καμπάνια απόσυρσης και ανακύκλωσης παλαιών και ενεργοβόρων ηλεκτρικών συσκευών ψηφίστηκε από χιλιάδες ανθρώπους της αγοράς ως η καλύτερη Στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο λιανεμπόριο.

    • Bronze Award

    Η εταιρεία απέσπασε τη διάκριση Bronze στην ετήσια βράβευση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Υπευθυνότητας CRI, για τη δέσμευση και την ενσωμάτωση στρατηγικής εταιρικής υπευθυνότητας στις διαδικασίες λειτουργίας της εταιρείας.

    • 2η Καλύτερη Καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

    Η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ παρέλαβε με υπερηφάνεια το 2ο βραβείο για την καλύτερη καμπάνια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης χάρη στην «Πράσινης Πρωτοβουλία» για την ανακύκλωση ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών που πρώτη ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2008.