Ολοκαίνουρια Διαφημιστική Καμπάνια για την Κωτσόβολος!

Η Κωτσόβολος υποδέχεται το 2014 με μία ολοκαίνουρια διαφημιστική καμπάνια, εμπνευσμένη από στιγμές καθημερινότητας. Με μια εντελώς φρέσκια προσέγγιση, επικοινωνεί τις αγοραστικές δυνατότητες των καταναλωτών στα καταστήματα της εταιρείας με αισιοδοξία και χιούμορ.
Ο Κώστας και η Ζέτα είναι ένα νέο ζευγάρι που αναζητά τις καλύτερες προσφορές για να κάνει αγορές για το νοικοκυριό του. Ο Κώστας είναι γνωστός «ταλιροφονιάς». Στο μεταξύ, ήρθε κι αυτή η μείωση αποδοχών από την εταιρεία του, που τον κάνει να αισθάνεται φόβο, κάθε φορά που πρέπει να βάλει το χέρι του στην τσέπη. Η Ζέτα είναι μια δραστήρια και δυναμική γυναίκα που θέλει όλες τις ηλεκτρικές συσκευές τελευταίας τεχνολογίας, χωρίς αναστολές και μισόλογα. Αντίστοιχες καταστάσεις φυσικά βιώνει και το φιλικό τους ζευγάρι, το Λενάκι με το Μιχάλη, ο οποίος «δεν έχει μία» και τρώει και το «κράξιμο» του κολλητού του.
Μέσα από τις καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι κεντρικοί χαρακτήρες της μίνι τηλεοπτικής σειράς, αλλά και μέσα από τις λύσεις που προσφέρει η Κωτσόβολος, ξετυλίγεται μια ολόκληρη ιστορία από «επεισόδιο» σε «επεισόδιο».
Με κεντρικό μήνυμα το «Εκπτώσεις! Αυτό Ξαναπές το. Εκπτώσεις Κωτσόβολος να Παραμιλάς» και σύμμαχο τη φρεσκάδα, το χιούμορ και τους αγαπημένους πρωταγωνιστές, η καμπάνια μας υπενθυμίζει ότι η Κωτσόβολος είναι πάντα δίπλα μας για να μας διευκολύνει να πραγματοποιήσουμε αγορές που πραγματικά θα κάνουν τη ζωή μας καλύτερη.