Η εταιρεία μας, το μοναδικό ελληνικό brand που συμμετείχε στα European Customer Experience Awards, διακρίθηκε ως GOLD Winner ανάμεσα σε κορυφαία ευρωπαϊκά brands στην κατηγορία “Best CSR Initiative” για το πρόγραμμα «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια», μέσα από το οποίο τοποθετεί στο επίκεντρο των ενεργειών της την Εμπειρία, χωρίς εμπόδια και διακρίσεις.
Με σύνθημα «Ίδιοι στις ανάγκες, ίσοι στην τεχνολογία», η Κωτσόβολος έχει ενσωματώσει στο λειτουργικό της μοντέλο πρωτοβουλίες με βασική προτεραιότητα την εξυπηρέτηση όλων των ανθρώπων, ώστε να απολαμβάνουν εμπειρίες καλύτερης ζωής.
Είναι μεγάλη η τιμή, που η προσπάθειά μας αυτή αναγνωρίστηκε για δεύτερη φορά με μια διεθνή διάκριση, ενισχύοντας την δέσμευσή μας για ακόμη περισσότερες πρωτοβουλίες που ενδυναμώνουν τους ανθρώπους να ζήσουν μία Καλύτερη Ζωή με την Τεχνολογία.