H Κωτσόβολος διακρίθηκε με πέντε βραβεία για δύο μεγάλα έργα της, το “Plano360” και το “Pay Express” στα φετινά Impact BITE Awards 2020, ενώ η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου στο House 124, στο Χαλάνδρι.
Πιο συγκεκριμένα, το έργο «Plano360: To Digital Twin κάθε φυσικού καταστήματος», απέσπασε GOLD βραβείο στην κατηγορία Τεχνολογικές Υποδομές & Διοίκηση Πληροφοριακών Πόρων των βραβείων Impact BITE Awards 2020. Και SILVER βραβείο στην κατηγορία Εξειδικευμένες Κλαδικές Εφαρμογές για το λιανεμπόριο. Το “Plano 360” της Yodiwo προσαρμόστηκε άριστα στις απαιτήσεις, ώστε να αποτελεί μια σύγχρονη πλατφόρμα Visual Merchandising, που συντονίζει και ευθυγραμμίζει αποτελεσματικά τα τμήματά μας μέσω cloud, εξοικονομώντας πόρους και χρόνο, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει την άριστη εικόνα και εμπορική ετοιμότητα των καταστημάτων, μέσω της παρακολούθησης των αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο. Η καινοτόμος πλατφόρμα διαθέτει ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, οι οποίες στο σύνολο τους έχουν ως πρωταρχικό στόχο την αριστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας του καταναλωτή στα καταστήματα της εταιρείας.
Η υπηρεσία “Pay Express” απέσπασε GOLD βραβείο στην κατηγορία Νέες Tεχνολογικές Τάσεις σε εφαρμογές και υπηρεσίες, Mobile και δύο SILVER βραβεία στις κατηγορίες Αυτοματοποίηση & Υποστήριξη Πωλήσεων / Μάρκετινγκ και Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών, αντίστοιχα. Το Pay Express δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους γρήγορα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από κάποιο ταμείο, παρά μόνο μέσω του τερματικού pos που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων. Επιπλέον, η υπηρεσία Pay Express μπορεί να εξυπηρετήσει τις παραγγελίες μέσω internet που έχουν επιλέξει το collect@store. Η υπηρεσία Pay Εxpress, σε συνδυασμό με τα Ταμεία Express, μια ακόμη πρωτιά της Κωτσόβολος, έρχεται να συμπληρώσει και να αναβαθμίσει την εμπειρία αγοράς.
Η εταιρεία επενδύει στα συστήματά της και μετά από έναν πολύ-επίπεδο ψηφιακό μετασχηματισμό, δίνει έμφαση στα σημεία εξυπηρέτησης, εφαρμόζοντας καινοτόμες λύσεις για την καλύτερη αγοραστική εμπειρία.