Η Maria Kallergi , CCXP, Head of Customer Excellence & Experience και η Rea Kalderimi, CX Culture Specialist της εταιρείας μας, βρέθηκαν στο Athens University of Economics and Business, όπου μίλησαν στους τελειόφοιτους του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για τη Στρατηγική Εμπειρίας Πελάτη.
Έτσι, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και μετά από πρόσκληση του καθηγητή κου Sergios Dimitriadis, παρουσιάσαμε τη στρατηγική εμπειρίας πελάτη της Κωτσόβολος, αλλά και τις συντονισμένες προσπάθειές μας στο να αναδεικνύουμε και να υποστηρίζουμε με κάθε αφορμή τη Συμπεριληπτική Εμπειρία (inclusive experience), όπως αυτό συμβαίνει μέσα από το πρόγραμμα «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια», κάνοντας πράξη το όραμα μας να ενδυναμώνουμε όλους τους ανθρώπους να ζήσουν μια Καλύτερη Ζωή με την Τεχνολογία.
Στην Κωτσόβολος «μιλάμε» για inclusive retail και φροντίζουμε όλοι οι πελάτες μας να απολαμβάνουν τις ίδιες εμπειρίες, χωρίς εμπόδια και περιορισμούς.