Τρίτη 3 Οκτωβρίου | Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη σήμερα – Όλα όσα κάνουμε, ώστε να είναι η εμπειρία των πελατών μας μοναδική, παρουσιάστηκαν στον αέρα της εκπομπής @3 στον αέρα!
Με οικοδεσπότες τον Dimitris Mallas, τον Timos Kouremenos και τον Konstantinos Skiadas, η Maria Kallergi , CCXP, Customer Excellence & Experience Manager της εταιρείας μας, μίλησε για τα αγοραστικά ταξίδια που οι #Kpeople σχεδιάζουν, με γνώμονα πάντα την βέλτιστη αγοραστική εμπειρία όλων των καταναλωτών, χωρίς εμπόδια, μέσα από όλα τα κανάλια μας – φυσικά και ψηφιακά.
🎯 Πώς η εμπειρία πελάτη έχει καλλιεργηθεί και ενσωματωθεί στην εταιρική μας κουλτούρα και στην κουλτούρα των #Kpeople;
🎯 Πώς οι καινοτόμες υπηρεσίες μας, οι υποδομές μας και τα λειτουργικά μας συστήματα συμβάλλουν στην βέλτιστη αγοραστική εμπειρία και μας κάνουν να ξεχωρίζουμε στον κλάδο του retail;
🎯 Πώς τα προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας μας γίνονται το όχημα για να αναπτυχθούν συμπεριληπτικά αγοραστικά ταξίδια εντός του οργανισμού, που μας χωράνε όλους;
Η Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη έχει γίνει θεσμός για την εταιρεία μας. Όχι γιατί κάθε χρόνο αφιερώνουμε χρόνο για να αναδείξουμε τη συγκεκριμένη ημέρα, αλλά γιατί θέλουμε η εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας να είναι η δύναμή μας, ώστε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι και να αναπτύσσουμε πρωτοβουλίες που στόχο έχουν να προσφέρουν αναβαθμισμένες εμπειρίες, εμπειρίες Καλύτερης Ζωής!
Δείτε απόσπασμα της εκπομπής με τη συνέντευξη της Μαρίας Καλλέργη παρακάτω: