Οι προκλήσεις κάθε εποχής αντιμετωπίζονται με επιτυχία, όταν οι ομάδες λειτουργούν οργανωμένα και με τα καλύτερα τεχνολογικά εργαλεία. Το Lockdown είναι μια συνθήκη που αναπόφευκτα παρέσυρε και το λιανικό εμπόριο, με την υπεράσπιση της δημόσιας υγείας να μπαίνει σε πρώτο πλάνο. Χιλιάδες εργαζόμενοι βρέθηκαν να δουλεύουν από το σπίτι. Μπορεί μια εταιρεία με κλειστά καταστήματα να εξυπηρετήσει τόσους πελάτες; Κάθε ομαδική δοκιμασία, κάθε παράτολμη αποστολή απαιτούν σχέδιο με μεθοδικά βήματα και τα κατάλληλα εργαλεία ώστε οι «παίκτες» να φτάσουν στο αποτέλεσμα. Για την ομάδα της Κωτσόβολος το σχέδιο τέθηκε σε εφαρμογή άμεσα. Το να λειτουργήσει ένα σύνολο εργαζομένων, ξαφνικά χωρίς την καθημερινή ανθρώπινη επαφή, με τον κάθε ένα από το σαλόνι του σπιτιού του, έμοιαζε τρομερά δύσκολο. Πώς ολοκληρώνεις μια πώληση, μια οποιαδήποτε εξυπηρέτηση, ένα αίτημα που έχει ζητηθεί από πελάτη χωρίς να έχεις άμεση επαφή με το συνάδελφο;
Σε μια άλλη εποχή αυτά τα ερωτήματα θα προκαλούσαν τρόμο. Σήμερα όμως, με τη χρήση του Microsoft Teams, οι ομάδες μπορούν να «επικοινωνήσουν» μεταξύ τους δίχως χάσιμο χρόνου και να διατηρήσουν την επικοινωνία τους σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ενδεικτικά να πούμε πως οι ομάδες του call center της Κωτσόβολος εξυπηρετούν καθημερινά πάνω από 20.000 κλήσεις, καταφέρνοντας να ανταποκριθούν προς τις ανάγκες των πελατών. Με τη συνδρομή του Microsoft Teams, οι ομάδες των εργαζομένων διατηρούν την ποιότητα του customer service πελατών λιανικής και χονδρικής σε πρωτόγνωρα υψηλά επίπεδα, τηρουμένων των συνθηκών μιας τόσο δύσκολης εποχής. Αξίζει να τονίσουμε, επίσης, και μια ακόμα, καθαρά ανθρώπινη διάσταση που προσέθεσε το συγκεκριμένο πρόγραμμα στην καθημερινότητα των εργαζομένων της Κωτσόβολος, διοργανώνοντας κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως το “Secret Santa”, που μέσα από 1.250 digital «blind dates» ήρθαν σε επαφή και γνωρίστηκαν καλύτερα συνάδελφοι από όλη την Ελλάδα, αλλά και συναντήσεις για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, ανταλλάσσοντας ευχές και υποσχέσεις για μια αγκαλιά στο άμεσο μέλλον.
Επιπλέον, πρέπει να υπογραμμίσουμε πως και με τη χρήση των business εφαρμογών Microsoft Dynamics 365, διασφαλίζεται η ενιαία και συνεχής λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ διατηρείται η ποιότητα του customer service πελατών λιανικής και χονδρικής σε υψηλά επίπεδα. Στους καιρούς της αναγκαίας «αποστασιοποίησης», η ροή των εργασιών της Κωτσόβολος συνεχίζεται απρόσκοπτα και η καθημερινή συνεργασία των ανθρώπων της δεν περιορίζεται.
Μέχρι και πριν ένα χρόνο περίπου, το 90% της αγοραστικής κίνησης της Κωτσόβολος πραγματοποιούνταν στους φυσικούς χώρους των καταστημάτων και το υπόλοιπο 10% μέσω e-shop και call center. Η πανδημία κατάφερε να προκαλέσει μια εντυπωσιακή αντιστροφή των δεδομένων. Εκατοντάδες χιλιάδες συναλλαγές αγορών πραγματοποιούνται μέσα από το kotsovolos.gr, και στη συνέχεια ο κάθε πελάτης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της παράδοσης της παραγγελίας του. Συγκεκριμένα, για τους μήνες Νοέμβριο – Δεκέμβριο, συνολικά 4 εκατομμύρια unique χρήστες επισκέφθηκαν το ψηφιακό κατάστημα της εταιρείας με πάνω από 10 εκατομμύρια επισκέψεις, αριθμοί που μεταφράζονται ως η τέλεια εμπορική καταιγίδα. Τη διαφορά σε αυτή την εξαιρετικά απαιτητική συνθήκη κάνει η φιλοξενία των σημαντικότερων computing εφαρμογών στο Microsoft Azure. Xάρη στην ευελιξία, την υψηλή απόδοση και την άμεση επεκτασιμότητα του Microsoft cloud computing, το site της Κωτσόβολος ανταποκρίθηκε πλήρως στις ανάγκες κάθε πελάτη.
Βρισκόμενοι στο 2021, η τεχνολογία μας αποδεικνύει πως είναι ο πιο αξιόπιστος σύμμαχος σε κάθε κοινωνική, εταιρική, ανθρώπινη δοκιμασία. Με την υιοθεσία προηγμένων υπηρεσιών και καινοτομιών, όπως αυτών που παρέχει η Microsoft, επιτυγχάνεται η δημιουργία ομάδων εργασιών που όχι μόνο εκτελούν κάθε έργο έγκαιρα και αποτελεσματικά, αλλά έρχονται και πιο κοντά, δημιουργώντας ουσιαστική και ποιοτική επικοινωνία και συνεργασία.
Link: https://www.news247.gr/epixeiriseis/kotsovolos-microsoft-mia-symmachia-technologias.9155188.html